[TYPO3-UG Dutch] Weer niet gelezen

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Thu Sep 20 17:08:34 CEST 2012

Hoi allen,

Even snel, snel een extensie installeren...
ik werd er weer pijnlijk aan herinnerd dat ik natuurlijk eerst rustig moet lezen..
Maar ik ben eigenlijk net als mijn zoon van 7, geen geduld en eerst piepen dan pas kijken ;-(

Anyway: ik wilde de extensie rgmediaimagesttnews installeren

en als ik nou eerst gelezen had dan wist ik:
To use this extension you need to follow these steps:
1. Install the extension rgmediaimages!

Nu krijg ik uiteraard de melding:
Oops, an error occurred!
TYPO3 Fatal Error: Extension key "rgmediaimages" was NOT loaded!

Ik kan zowel de front- als backend niet meer bereiken en ook de Installtool kom ik niet meer in.
En ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet oplossen.

Handmatig verwijderen en dan opnieuw beginnen ofzo
maar in de localconf.php staat hij niet bij de extensies dus.....

Ik weet het weer eens niet ;-)
Iemand een idee?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Martyn Vormgeving
Grafische vormgeving, Webdesign, Reclame en Communicatie
Bisonstraat 3a5 - 4817 LH Breda - +31 (0)76 513 89 56 - +31 (0)6 489 484 32
info at martyn.nl - www.martyn.nl