[TYPO3-UG Dutch] T3CON12DE - Wie gaat en hoe?

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Sep 17 14:56:13 CEST 2012

Hi Joost,

Wij gaan iig. Maar we pakken de auto, vertrek op 4-10 en terug op 6-10.

Het zou leuk zijn als we in dezelfde hotels zitten, of dicht bij
elkaar. Kunnen we de boel oranje kleuren :)

Ric

Op 17 september 2012 14:42 heeft Joost van Berckel
<vanberckel at ict.eur.nl> het volgende geschreven:
> Beste lijst,
>
> Vanuit de EUR ga ik waarschijnlijk met een collega naar de TYPO3 conferentie
> in Stuttgart en vroeg me af wie er vanuit Nederland nog meer gaat. Wellicht
> zijn er mogelijkheden om vervoer en hotelkosten te drukken.
>
> Ik denk eraan om 3 oktober te vertrekken vanaf 12.00 uur en zondagmiddag
> terug te gaan. (indien we gaan vliegen - KLM ca. 1.15 vanaf AMS-STR).
>
> Mvg,
>
> Joost

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

Maak kennis met de nieuwste versie van GeoCMS. GIS Conferentie 2012
26/27 sept Rotterdam:
http://www.alternet.nl/nieuws/

Volg ons op Twitter, Facebook, LinkedIn, en YouTube: www.alternet.nl/contact/
t: 078 635 1200 / intern nummer: 103
f: 0848 34 9697
e: ric at alternet.nl
m: 064 808 6196
w: www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
BTW nr.: NL808066614B01

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !