[TYPO3-UG Dutch] Extensies ontwikkelen

Jeroen Vermolen jvermolen at live.nl
Wed Oct 10 12:33:46 CEST 2012

Hallo Jacco,

Ik heb me ook op die handleiding gericht om het voor mekaar te krijgen, maar
op die manier werkt het dus niet.

Wat ik wil doen is als je in de lijst mode van de backend zit extra opties
maken voor content in een map. Zoals tt_news dat ook heeft gedaan met
- news
  - news
  - news categorie

Wil ik dus iets maken als:
- Inventory
   - Inventory Item

Etc.

Momenteel heb ik de tijd helaas niet om een dag vrij te plannen om een
freelancer te vragen, ik zal eens kijken wat die andere lijst zegt.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Vermolen