[TYPO3-UG Dutch] Extensies ontwikkelen

Jeroen Vermolen jvermolen at live.nl
Tue Oct 9 16:48:23 CEST 2012

Hallo lijst,

Ik wil beginnen met het ontwikkelen van extensies voor TYPO3. Ik heb
daarvoor een leuke tut gevonden via Google, maar stuit op een probleempje.

Ik wil net als de extensie tt_news een element aan kunnen maken via de lijst
module. En dan net als tt_news ook een hoofdcategorie aanmaken (voorbeeld:

- News
    o News
    o News cat

Mijn module echter “neemt tt_news over” en creëert het volgende:
- inventory
    o News
    o News cat
    o Inventory

Iemand die weet hoe ik dit kan overkomen? En als iemand nog een goede tut of
boek (bij voorkeur nederlands) weet, graag.

Ik zal zeker geregeld met meer vragen komen, dus (alvast) bedankt voor de
tijd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Vermolen