[TYPO3-UG Dutch] Fluid template: table als text

Jeroen Vermolen jvermolen at live.nl
Mon Oct 1 12:55:22 CEST 2012

Hallo Marijn,

Ik weet nog dat ik ook zoiets dergelijks had met mijn verse TYPO3 4.7.4
installatie. Ik heb toen iets uitgezet in de includes van de template. Wat
precies weet ik helaas niet meer, en kan het ook niet meer terughalen in mn
installatie (vreemd he).

Probeer eerst maar eens bij static templates.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Vermolen