[TYPO3-UG Dutch] bug rapporteren

Jeroen Vermolen jvermolen at live.nl
Fri Nov 23 17:17:36 CET 2012

Hallo Muriel,

Als je rechtsboven op "sign in" klikt wordt je omgeleid naar de TYPO3.org
site. Daar kun je dus inloggen met je TYPO3.org gegevens. Daarna wordt je
weer teruggeleid naar de pagina.

Als je dan naar een van de opties (bijvoorbeeld "bug") gaat zie je rechts
onder het oranje menu "New isseu". Op die manier kun je een nieuwe bug
toevoegen.

Mvg,

Jeroen

Op 23 november 2012 16:34 schreef Muriel le Pair
<typo3 at strangefruit.nl>het volgende: