[TYPO3-UG Dutch] TT_news sorteren op links met evt. een extensie of een andere oplossing

Jerry Ruikes jerryruikes at live.nl
Fri Nov 23 11:07:13 CET 2012

Hallo Allen,

Ik gebruik voor een typo3 site de extensie tt_news als een soort webshop, en heb de field "link" als prijs gebruikt.
Nu wil ik deze lijst sorteren van laag naar hoog, dus had ik in list, de op de titel link gedrukt om ze te sorteren.
Dit werk niet helemaal naar behoren, dus vraag ik me af of hier een extensie of evt. een andere oplossing beschikbaar voor is.

Alvast bedankt!

Jerry