[TYPO3-UG Dutch] cookie wet

Rutger Rek r.a.rek at tudelft.nl
Mon Nov 12 11:23:25 CET 2012

hoi Joost,

Klopt, voor januari 2013 zullen redirects via apache gaan verlopen.
Uiteindelijk kunnen we geen garantie geven dat er ergens een cookie
tussendoor zou glippen, vandaar.

D. is er mee bezig. Blijkt nog best lastig, omdat Nginx en Varnish er
nog tussen zitten.

Al een idee over hoe de EUR dit gaat oplossen?

grt Rutger