[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe extensie

Jeroen Vermolen jvermolen at live.nl
Sat Nov 10 13:00:02 CET 2012

Hallo lijst,

Ik ben bezig met een idee over een nieuwe extensie voor TYPO3.

Ik ben echter niet zo bekend met het programmeren van extensies voor TYPO3.
En de extensie is, zoals wel meer ideeen van mij, niet zo heel eenvoudig en
klein.

Het gaat namelijk om een extensie waarmee een heel klantenportal kan worden
opgezet, met onder andere:

- Factureren en online facturen betalen
- support (volgens ITIL V3)
- planning/agenda (met waarschuwingen naar uitvoerende)
- gegevens aanpassen
- meerdere gebruikers per bedrijf
- Producten en diensten (met handleidingen en eventueel automatisch
factureren per periode)

Daarnaast ook diverse hooks, om de al bestaande functie aan te passen of te
uit te breiden.

Ik heb twee vragen:
- Zien jullie hier een handig/goed systeem in?
- Is er iemand die tijd en/of geld wilt steken in dit systeem om het maken
hiervan te bespoedigen?

Groet,

Jeroen