[TYPO3-UG Dutch] ?1337417450 achter url

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Tue May 22 13:31:53 CEST 2012

Ah dank jullie voor al deze informatie!

Ik had geen idee dat die code een daadwerkelijke functie heeft.

Ik ben momenteel mijn website aan het optimaliseren, en waar ik nu mee
bezig ben is Pingdom.
( http://tools.pingdom.com/fpt/#!/N0nfJD5rx/consumenthulp.nl )

Hier weergeeft hij verschillende gegevens, onder het tabje "Performance
Grade".
De aanpassing die ik wilde doen heeft betrekking tot:
"Remove query strings from static resources"

Dit wilde ik hiermee verbeteren.
Maar als blijkt dat een dergelijke code achter de URL nut heeft, zal ik dit
niet aanpassen.

Op 22 mei 2012 11:05 schreef Jigal van Hemert
<jigal.van.hemert at typo3.org>het volgende:

Lotte van Breugel