[TYPO3-UG Dutch] rss 2.0 feed tt_news met rare tekens - hoe te voorkomen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu May 10 10:02:13 CEST 2012

Hoi Tom,

Ik was er mee aan het rommelen. Als het goed is moet minimaal IE9 dus
weer de items in de broncode laten zien........... toch niet! Je hebt
gelijk Tom maar nu wordt het nog vager!

Ik zag dus in IE9 wel de RSS feed <items> verschijnen in de source
maar niet bij firefox. Wat bleek? Ik was/ben ingelogd in de backoffice
van TYPO3 en dan worden die <items> wel getoond. Ik heb het nu met
firefox geprobeerd door in te loggen in de backoffice en warempel! Nu
toont IE9 (niet ingelogd backoffice) de <items> niet en Firefox WEL!

Wie heeft dit fenomeen ooit eerder gezien? Alleen als ik als beheerder
ingelogd ben in de backoffice en de RSS feed opvraag dan werkt het.
Uitgelogd uit de backoffice komen de <items> er niet in.

De onderwerp regel van deze thread klopt dus al lang niet meer. Het
ligt niet aan de tekens maar eerder aan het fenomeen dat de RSS feed
geen items bevat en dit alleen werkt als ik als ingelogde backoffice
gebruiker de RSS feed opvraag.

Iemand een suggestie m.b.t. dit fenomeen?

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen