[TYPO3-UG Dutch] In 4.7 een verbeterde versie van Indexed search? Met kinderziektes?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri May 4 14:31:32 CEST 2012

On Thu, 26 Apr 2012 07:51:10 +0200, Jigal van Hemert
<jigal.van.hemert at typo3.org> wrote:

>Zelf gebruik ik Indexed Search eigenlijk helemaal niet meer. De eisen
>voor zoekfunctionaliteit zijn tegenwoordig meestal meer dan indexed
>search kan bieden, de snelheid is te laag en bij een beetje uitgebreide
>site neemt het enorm veel ruimte in de database in.

Dat was het antwoord waar ik op zoek naar was ;-) LOL Er zijn er dus
meer die indexed search niet willen gebruiken en al helemaal niet voor
een simpel websiteje.

Dus wie heeft binnen deze Nederlandse discussiegroep het verlossende
antwoord op een wel vlot en weinig database gebruikende zoekoplossing
in een website die standaard in beeld staat en waarbij je maar 1 input
field hebt voor datgene wat je zoekt binnen minimaal tt_content en
tt_news?

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen