[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila

Rutger Mik rutgermik at gmail.com
Fri Mar 16 10:11:13 CET 2012

Beste mensen,

Ik wil met het opgeven van 1 pid alle FCE's uit een pagina weergeven op
een vaste locatie. Dit werkt met TV doorgaans wat moeilijk vanwege de
FlexForms.

Nu dacht ik daar een oplossing voor te hebben, maar die werkt niet
helemaal. Heeft iemand enig idee waarom dit niet werkt?

Ik kan de uid met een TEXT object wel uitparsen, dus de data komt
binnen. Ik kan ook handmatig de source vullen met een id en dat werkt
ook, maar waarom de combinatie niet? Wil ik iets wat niet kan?

lib.staticcontent = CONTENT
lib.staticcontent {
   table = tt_content
   select.pidInList = 27
   select.where = tx_templavoila_to=5
   renderObj = COA
   renderObj {
     10 = RECORDS
     10.tables = tt_content
     10.source.field = uid
     wrap = <div class="col">|</div>
   }
}

PS. dit mag omslachtig lijken, maar CONTENT werkt niet met TV en met
records kan ik WHERE niet gebruiken.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Rutger Mik