[TYPO3-UG Dutch] Verwijderen expire records uit de tx_realurl_uniqalias tabel

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Thu Mar 8 13:48:44 CET 2012

Hi List,

Via de English T3 list heb ik inmiddels een reactie op deze vraag ontvangen
en het kan geen kwaad om deze records te verwijderen.

Je kunt hiervoor de aangerade extensie "cachecleaner" gebruiken, alleen die
schoont, ondervond ik in de praktijk, iets te rigoureus op.

Eenvoudiger is om de query "DELETE FROM tx_realurl_uniqalias WHERE expire <
UNIX_TIMESTAMP() AND expire !=0" op de T3 (mySQL) database los te laten.

--

Vriendelijke groeten,

Peter Ruijter
*Peter Industries*