[TYPO3-UG Dutch] Backend problemen

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Thu Jun 28 15:08:00 CEST 2012

Hallo Peter,

Misschien kunnen we je helpen. Maar een paar dingen zijn nodig om ook maar
iets zinnigs te kunnen zeggen.

Bedoel je met "typo" het CMS TYPO3?
Als dat zo is, over welke versie heb je 't dan? En welk OS?
Is dat zomaar ineens gekomen of heb je onlangs iets veranderd? Een nieuwe
versie geïnstalleerd of zo?
Of is dit een frisse installatie, van scretch?
Je hebt alle extensies uit gezet, zeg je. Maar toen ook alle cache geleegd?
Als je in het eerste hoofdstuk van de installtool kijkt, zijn er dan ook
waarschuwingen o.i.d.?
Als je in je php.ini kijkt, wat is dan de maximale geheugengrootte?

Als dat je allemaal niet aan een oplossing help kijk je op de blog van
Dmitry Dullpov, alwaar je een handleiding vindt om (dit soort) fouten op te
sporen.

Blijf je nog met een leeg scherm zitten dan zien/horen we je hier wel weer.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

"Peter Jansen"  schreef in bericht
news:mailman.1.1340879619.23609.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem in mijn typo installatie krijg in op het moment dat
ik een tekstelement wil bewerken of een nieuwe wil maken een blank scherm
krijg dus zonder de html editor.

Ik heb van alles geprobeerd alle ext. uitgezet/verwijderd andere browser
maar geen werkte. Iemand hier een idee wat te doen ??

Pater