[TYPO3-UG Dutch] Het was nodig om Apache te herstarten voor een extensie-update. Wie kan dit uitleggen?

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Thu Jun 14 08:18:10 CEST 2012

Nou, dan geloof je me niet.

Daniel

"Jacco van der Post"  schreef in bericht
news:mailman.1.1339407981.5885.typo3-ug-dutch at lists.typo3.org...

Misschien kun je voor het gemak even aangeven waar staat dat dit bij
anderen niet hielp?
Lijkt mij nogal een sterk verhaal dat van die Apache server herstarten.

grt Jacco

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards