[TYPO3-UG Dutch] Clear cache in meerdere TYPO3 installaties (shared core)

Maarten Mandemaker maarten-list at emaux.nl
Mon Jun 4 12:04:11 CEST 2012

Hallo Pim / Rik,

Bedankt voor het meedenken, ik ga eens kijken hoeveel werk zo'n scriptje
moet gaan worden.

De serverbelasting is op zich een goede waarschuwing, maar daar verwacht
ik geen problemen mee aangezien het een krachtige machine is met over
het algemeen een zeer lage load. Wellicht is het een idee om in het
script het cache per website te kunnen legen, maar dan vanuit een
centrale locatie. Ik zie dan een soort van opsomming van installaties
voor me met daarachter per installatie simpelweg een 'clear cache'
button. Dan kun je vanwege eventuele preformance-issues het legen van de
tabellen spreiden over een aantal keren.

Grt. Maarten