[TYPO3-UG Dutch] (no subject)

drs. ing. WSM Perquin perquin at yniverse.nl
Tue Jul 31 08:36:35 CEST 2012

Beste,
Ik heb met fluid (en extbase ook geinstalleerd) een site gemaakt. Maar op
de ene server werkt het gewoon prima, maar op de andere krijg ik deze
foutmelding:
*#1289386765: Could not analyse
class:Tx_Fluid_ViewHelpers_Format_RawViewHelper maybe not loaded or no
autoloader?*

Tx_Extbase_Object_Container_Exception_UnknownObjectException thrown in file
c:\testomgeving\typo3\sysext\extbase\Classes\Object\Container\ClassInfoFactory.phpin
line
45.

Ligt het aan een extensie? Ligt het aan de fluid opzet? Het jammere is dat
ik het niet herleiden kan (naast deze vrij algemene melding).

Iemand enig idee waar ik de oplossing zoeken moet? (TYPO3 4.5.17)

W-P