[TYPO3-UG Dutch] Kopje hoofdmenu item

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Jul 24 19:11:41 CEST 2012

Hoi Peter,

Ik neem aan dat je het submenu begint met bijv. entrylevel =1

Je zou het submenu libje kunnen samenstellen uit 2 libjes, waarbij de 2e
het submenu is en de 1e het kopje.

Het kopje zou je bijv. kunnen maken met o.a.

special = rootline
special.range = 1|1

Als je daar even op verder zoekt moet je wel een eind komen denk ik.

grt Jacco

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards