[TYPO3-UG Dutch] BE Userrights

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Thu Jul 19 10:58:30 CEST 2012

hi Peter,

kijk op desbetreffende pagina's even naar de rechten,
dwz naar de eigenaar en de groep waartoe de pagina behoort

meestal is het probleem dat desbetreffende gebruiker geen lid is van de
groep en ook geen eigenaar is

Op 19 juli 2012 10:13 schreef Peter Jansen <info at webxtreeme.co.cc> het
volgende:

http://about.me/woepwoep