[TYPO3-UG Dutch] templavoila FCE's naar fluid

drs. ing. WSM Perquin perquin at yniverse.nl
Sun Jul 15 18:58:52 CEST 2012

Hoi Rutger,
Bij Kennisnet zijn we bezig met hetzelfde migratie proces. Hiervoor wordt
er met fluid en extbase een extensie ontwikkeld waarmee content elementen
gemaakt worden. Bijvoorbeeld voor een quote of een carrousel. De eerste
opzet ziet er veelbelovend uit.

De extensie staat nog niet op forge, maar komt er wel op te staan medio
augustus.

W-P