[TYPO3-UG Dutch] Simple Calender - Cache probleem of iets hetwat anders?

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Sat Jan 7 12:22:36 CET 2012

Beste Daniel,

Helaas is de website op dit moment nog niet beschikbaar voor het grote
publiek, maar als je een wijziging maakt in de hostfile moet het lukken:
95.211.7.153    amsterdam-outsider-art.nl
95.211.7.153    www.amsterdam-outsider-art.nl

Het gaat om deze pagina:
http://www.amsterdam-outsider-art.nl/nl/agenda/evenementenkalender/.

Graag hoor ik van je.