[TYPO3-UG Dutch] Powermail - Lege velden en CVS

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Tue Jan 3 18:32:49 CET 2012

Beste TYPO3'ers,

Allereerst de beste wensen voor 2012. Ik wens jullie een gelukkig en
succesvol 2012 toe.

Op dit moment ben ik bezig met de Powermail module. Ik heb een vragenlijst
gemaakt, waarin ook sommige velden niet verplicht zijn om in te vullen. Bij
het exporteren naar CVS schuiven de lege velden in Microsoft Office Excel
op naar links.

Is het mogelijk om deze velden een waarde mee te geven, zodat deze netjes
naast elkaar blijven staan? Ik ben benieuwd naar de oplossing. Alvast
bedankt!

Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries