[TYPO3-UG Dutch] DirectMail extension

"HocomAdvies [ ☃ Wiechert Hooghwinkel ] "HocomAdvies [ ☃ Wiechert Hooghwinkel ]
Mon Feb 13 11:57:50 CET 2012

Arnold, Bedankt voor je input.

Volgens mij heb ik het meeste wat je aan geeft ook gedaan. Wat nu alleen als probleem optreedt is:

An error was encountered.
The HTML content could not be fetched.

als ik de nieuwsbrief in de module via het icoontje wil bekijken krijg ik een pagina met foutmelding:

The page is not configured! [type=0][]. This means that there is no TypoScript object of type PAGE with typeNum=0 configured.

Iemand een idee hoe dat op te lossen?

Met groet.

Wiechert Hooghwinkel

Op 13 feb. 2012, om 10:02 heeft A.O. van bruggen het volgende geschreven: