[TYPO3-UG Dutch] stylesheet caching firefox/chrome

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Thu Feb 9 09:09:22 CET 2012

Ik heb ook niet vaak problemen maar dus wel als we een nieuwe lay-out
lanceren. De bestandsnaam blijft hetzelfde maar dus ook die
?28428427823 timestamp blijkbaar. Dus fysiek /typo3temp
/typo3conf/temp*.* verwijderen, cache clearen laat dat nummertje ook
niet wijzigen. Dus eigenlijk zoek ik iets dat altijd de timestamp
doorstuurt voor de stylesheet file en dus niet die laat staan die er
al een tijdje staat.

Met vriendelijke groeten,

Jordan van Bergen