[TYPO3-UG Dutch] compressor bestanden backend niet gevonden door toevoeging

Gert van den Burg gburg at freeler.nl
Sat Dec 29 18:03:46 CET 2012

Op 28-12-12 20:23, Jigal van Hemert schreef:
> Hoi,

> Deze toevoeging is afkomstig van de Install Tool opties
> [BE][versionNumberInFilename] en [FE][versionNumberInFilename].
>
> Het commentaar hierbij geeft aan dat er in de .htaccess wat regels
> moeten staan om dit te ondersteunen. In het bestand_.htaccess is het
> voorbeeld hiervoor te vinden:
>
> # Rule for versioned static files, configured through:
> # - $TYPO3_CONF_VARS['BE']['versionNumberInFilename']
> # - $TYPO3_CONF_VARS['FE']['versionNumberInFilename']
> # IMPORTANT: This rule has to be the very first RewriteCond in order to
> [...]
Jigal,
De oplossing moet inderdaad in .htaccess liggen. Destijds zijn drie
regels uitgeschakeld (verder geen aanpassingen).
De door jou genoemde drie regels staan nog steeds in .htaccess, echter
niet direct na RewriteEngine On. Verplaatsen naar direct na het commando
RewriteEngine On helpt niet. Voorlopig kan ik echter verder. Heb
vooralsnog via Install versionNumberInFilename voor backend
uitgeschakeld. Als ik binnenkort meer tijd heb zal ik mij verder
verdiepen in wat er mis is met .htaccess.
Dank voor de snelle reactie!
Met vriendelijke groet,
Gert van den Burg