[TYPO3-UG Dutch] compressor bestanden backend niet gevonden door toevoeging

Gert van den Burg gburg at freeler.nl
Fri Dec 28 17:38:50 CET 2012

Hallo,

Sinds enkele weken heb ik een probleem met het back-end van mijn Typo3-installatie. De lay-out ontbreekt grotendeels.

De reden daarvoor is dat de volgende bestanden niet kunnen worden gevonden vanuit …./typo3/index.php:

GET http://xxx/typo3temp/compressor/ext-all-notheme-005e87c0309323b3bca458090d1fd2ce.css.1353770437.gzip 404 (Not Found) index.php:16

GET http://xxx/typo3temp/compressor/xtheme-t3skin-e3086ad8ecbfe5d03b2ac39671122778.css.1353770437.gzip 404 (Not Found) index.php:17

GET http://xxx/typo3temp/compressor/merged-316b5dbdfb5fb01600f987cf2608930b-c24c97c8fb5322378f5f53ee0e62d730.js.1353770445.gzip 404 (Not Found) index.php:31

GET http://xxx/typo3temp/compressor/merged-f57f5cc6b0eecaec44b3c4891c17b6d5-4bf64e64e4eefd7adae29d54ff67a25a.css.1353770437.gzip 404 (Not Found) index.php:19

Idem na het inloggen in het back-end.  Ik zie dan alleen de naam van de ingelogde user en enkele bullets en krijg de volgende foutmeldingen:

GET http://xxx/typo3temp/compressor/xtheme-t3skin-e3086ad8ecbfe5d03b2ac39671122778.css.1353770437.gzip 404 (Not Found) backend.php:17

GET http://xxx/typo3temp/compressor/ext-all-notheme-005e87c0309323b3bca458090d1fd2ce.css.1353770437.gzip 404 (Not Found) backend.php:16

GET http://xxx/typo3temp/compressor/merged-f57f5cc6b0eecaec44b3c4891c17b6d5-4bf64e64e4eefd7adae29d54ff67a25a.css.1353770437.gzip 404 (Not Found) backend.php:19

GET http://xxx/typo3temp/compressor/opendocs-c354f0da547efca1bbcf7b5fa5b6bd43.css.1353770437.gzip 404 (Not Found) backend.php:20

GET http://xxx/typo3temp/compressor/merged-3a06536e0d6572b4aa0698500fbdc511-6bcf8f9519d344cbce7b2ac56b3a360c.js.1353770437.gzip 404 (Not Found) backend.php:35

Uncaught TypeError: Cannot read property 'ExtDirectProvider' of undefined backend.php:136

De crux lijkt te zitten in de toevoeging ‘1353770437’. Alle gezochte bestanden staan namelijk zonder die toevoeging netjes in de compressor directory. Waar komt die toevoeging vandaan? En waarom wordt deze wel gebruikt in index.php en niet voor de vervaardiging van de bestanden in compressor?

Overige gegevens:

Versie 4.6.15

Uitschakelen van de compressor  door deze via $TYPO3_CONF_VARS['BE']['compressionLevel'] op 0 te zetten helpt niet.

T3skin is geïnstalleerd en fungeerde tot enkele weken geleden probleemloos.

.htaccess heeft de vereiste toevoegingen voor compressie.

Andere javascriptbestanden die vanuit extensies worden gegenereerd en die worden aangeroepen vanuit ..../typo3/index.php worden zonder de toevoeging ‘1353770437’ gegenereerd en wel gevonden in de compressor directory

De foutmelding deed zich plotseling voor: geen upgrade of extensies toegevoegd.

Enig onderhoud dat is gepleegd op de bewuste dag op hetzelfde hostingaccount was aan een Wordpress installatie.

Wie weet een oplossing?

Met vriendelijke groet,
Gert van den Burg