[TYPO3-UG Dutch] Instellen maximale breedte lightbox

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Wed Aug 29 11:55:48 CEST 2012

Hoi Martijn,

Dat lijkt me niet een goede oplossing, daar je nu met CSS werkt.  Beter
is om met typoscript de image te maximaliseren. Ik zie dat in die
extensie uitgezet wordt
tt_content.image.20.1.imageLinkWrap.typolink >

Dan wordt dus ook max breedte niet meer meegenomen. Vrij suf, zie ik wel
bij meer lightbox extensies.

Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat als een redacteur een
4mb foto upload dat ie dan het hele ding gaat laden.

Je zou deze typoscript (setup) kunnen proberen

tt_content.image.20.1.imageLinkWrap.typolink.parameter.cObject.file.maxW
= {$styles.content.imgtext.maxW}

Dan kun je in de constanten styles.content.imgtext.maxW  je eigen waarde
geven, bijv. 700

groet Jacco

--
Met vriendelijke groet