[TYPO3-UG Dutch] ve_guestbook 500 internal server error na update

Jigal van Hemert jigal.van.hemert at typo3.org
Sun Aug 26 17:04:23 CEST 2012

Hoi,

On 26-8-2012 11:59, Jordan van Bergen wrote:
> Iemand een idee/suggestie waar ik het moet zoeken?

http://bugs.typo3.org/view.php?id=18535

Al een tijdje een bekend probleem met ve_guestbook. Kijkend naar de code
moet ik concluderen dat ve_guestbook niet de TYPO3 API gebruikt, maar
zelf met de structuren in de taalbestanden zit te "klooien" (kon even
geen ander woord vinden).

Oplossing:
- auteur ertoe bewegen het te repareren

Workarounds:
- aanpassing uitvoeren die in het bugreport staat
- terug naar oudere versie zoals in bugreport staat

--
Jigal van Hemert
TYPO3 Core Team member

TYPO3 .... inspiring people to share!