[TYPO3-UG Dutch] de nieuwe form extensie op 4.5

drs. ing. WSM Perquin perquin at yniverse.nl
Mon Aug 20 10:09:09 CEST 2012

Beste Patrick,
Dank voor je reactie. Dan wordt het migreren naar versie 4.7 de enige
optie. Merk dat dan ook multishop werkt. Wel jammer daar 4.5 een LTS versie
is. Persoonlijk vind ik dat dit soort extensies ook beschikbaar moeten zijn
voor de LTS versie om de simpele reden dat de overgang dan minder groot is.
4.5 heeft een langere levensduur dan 4.6 en 4.7 het is een mening.

Vind je form extensie er verder echt super uitzien en werken.

W-P

Op 20 augustus 2012 09:58 schreef Patrick Broens
<patrick.broens at typo3.org>het volgende: