[TYPO3-UG Dutch] Idee voor extensie om externe links te checken- kan dit uberhaubt?

Rutger Rek r.a.rek at tudelft.nl
Wed Aug 15 13:54:24 CEST 2012

hi Martin.

Een terechte vraag waar geen eenduidig antwoord op te geven is. Wat
google indexeert is niet altijd representatief.

Je zou eventueel kunnen kijken naar Linkbacks. Een mechanisme dat veel
in blogs wordt toegepast waarmee redacteuren kunnen bijhouden wie er
naar hun artikelen verwijst. zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Linkback

mvg,
Rutger Rek