[TYPO3-UG Dutch] Gratis cookie control extensie - iemand al getest?

Ric Van Westhreenen ric at alternet.nl
Sun Aug 12 23:21:51 CEST 2012

Die van de BBC voldoet dus niet aan de Nederlandse wetgeving. Er mag dus geen cookie worden gezet zolang de bezoeker nog geen keuze heeft gemaakt. En als de bezoeker die keuze heeft gemaakt, dan zul je als eigenaar van de site deze keuze ook moeten vastleggen. Er geldt namelijk een omgekeerde bewijslast. De eigenaar van de site moet kunnen aantonen dat de bezoeker een specifieke keuze heeft gemaakt.

Dit, en meer, is niet als mogelijkheid aanwezig in de module die in de TER staat. Dus, gebruik je die module, dan voldoe je niet aan de Nederlandse wet.

Ric van Westhreenen
alterNET Internet BV

Kom op 13 september naar de Cookiewet kennissessie:
http://www.alternet.nl/nieuws/kennissessie-cookiewet/

tel: 078 6351200
e-mail: ric at alternet.nl
web: www.alternet.nl