[TYPO3-UG Dutch] Gratis cookie control extensie - iemand al getest?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Aug 11 00:46:45 CEST 2012

Hoi Ric,

Dank voor je antwoord. Ik heb er net mee zitten stoeien. Waarom
voldoet deze niet aan de wet? Ik heb hem op explicit mode gezet en hij
blijft waarschuwen, zet geen google analytics cookie en pas als je
akkoord gaat wordt het google analytics cookie gezet.

Tot nu toe zie ik voor een simpele website (nog) niet waarom deze niet
aan de NL wet zou voldoen?

Kun je aangeven:

1. waar de gratis variant de mist in gaat m.b.t. de Nederlandse
wetgeving?
2. waar de alterNET variant dus verschilt?

Met vriendelijke groeten,
Jordan van Bergen