[TYPO3-UG Dutch] Problemen met uploaden

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Fri Aug 10 09:51:31 CEST 2012

Op 09-08-12 19:23, Erwin Winkel schreef:
> Hi Daniel, Frank,
> wij hebben hetzelfde probleem met sites van klanten. Heb er nog geen
> oplossing voor gevonden. Mogelijk dat de nieuwste T3 releases dit
> verhelpen? We hebben deze nog niet geïnstalleerd, dus kan er nog niets over
> zeggen.

In welke versie heb je dat dan? Ik heb namelijk nergens last van. Dit
lijkt me dan ook eerder met de rechten te maken hebben of met een
verkeerde versie van Flash indien je de flashuploader gebruikt.

Flashuploader kan je uitzetten onder user settings > advanded settings.
Welke rechten heeft de map waar je naar probeert te uploaden?
Welke foutmelding krijg je?
Welke foutmelding staat er in de apache logs?
Staat er een waarschuwing/ foutmelding in de TYPO3 logs of reports?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair