[TYPO3-UG Dutch] Problemen met uploaden

Frank Weima weima at lift.nl
Thu Aug 9 11:47:04 CEST 2012

Hi Daniel,

Ik heb hetzelfde ervaren met Chrome (IE en FF werkten vaak prima).
Hetzelfde probleem heb ik ook bij WeTransfer, met kleinere bestanden.

Toen ik bij een klant zijn .htaccess aangepast had, leek het probleem
gekgenoeg te zijn opgelost. Snap niet hoe dat kan. In de .htaccess
(standaard van TYPO3) heb ik op regel ~85 de volgende regels toegevoegd:

php_value upload_max_filesize 50M
php_value post_max_size 50M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300

Krijg je errors (enkele hostingbedrijven accepteren dit niet via
htaccess), dan zul je deze values (zonder 'php_value') in een php.ini
bestand moeten zetten.

Het is even het proberen waard. Wellicht heeft een andere lezer ook nog
een oplossing.

Gr. Frank