[TYPO3-UG Dutch] Announce: Nu ook TYPO3 4.7 Release Party in Alphen aan den Rijn 26-04-2012

Joost van Berckel joost at berckel.nl
Sun Apr 22 16:33:22 CEST 2012

Beste TYPO3 lijst,

In navolging van de release party in Den Bosch zal er ook een release
party in Alphen aan den Rijn gehouden worden in Café Querelle op 26
april van 19:00 tot en met 00:30 uur.

Je kunt hier genieten van bier en als je wilt natuurlijk praten over de
geweldige mogelijkheden van TYPO3 4.7. Neem je je TYPO3 t-shirt, kussen
of sigaar mee?

Laat wel even weten wie er komt, want bij onvoldoende interesse is het
zo jammer voor de organisator (c'est moi). Als je wilt komen vul dan je
naam in op de onderstaande wiki pagina van TYPO3. Heb je geen toegang
tot de wiki maak dan even een account aan of geef het even aan mij door,
dan zet ik je op de lijst. (zie gegevens onderaan)

http://wiki.typo3.org/Release_Party/TYPO3_4.7#Alphen_aan_den_Rijn
http://www.querelle.nl

Het lijkt me leuk als je komt!

Joost van Berckel