[TYPO3-UG Dutch] Mouse-over en menu's werken niet meer bij 4.5.13 en 4.5.14

Michiel Roos michiel at maxserv.nl
Fri Apr 20 23:52:44 CEST 2012

Dag Harro,

Niet op de changes van 4.5.12 naar 4.5.13 wijst op een functionele
wijziging die met je probleem te maken heeft.

Weet je zeker dat de broncode van je 4.5.12 install niet is aangetast?
Kun je een diff maken tussen die code en een vers uitgepakte 4.5.12?

Als ik je menu test op een schone install van TYPO3 4.5.15 met een lege
typoscript template met alleen css styled content, dan worden netjes
links gegenereerd en werkt het naar behoren. Dus met die code is in
ieder geval niets mis:

# Default PAGE object:
page = PAGE
page.10 = HMENU
page.10 {
        special = list
        special {
          value = 25,43,44,45,41,42
        }

        1 = TMENU
        1 {
          expAll = 1
          wrap = <ul>|</ul>
          NO = 1
          NO {
            doNotLinkIt = 1
            wrapItemAndSub = <li class="intro-menu-no">|</li>
            stdWrap.cObject = COA
            stdWrap.cObject {
              10 = LOAD_REGISTER
              10 {
                Target = _top
                Target.override.dataWrap = {field:target // TSFE:intTarget}
              }

              20 = TEXT
              20 {
                field = nav_title // title
                typolink.parameter {
                  dataWrap = {field:alias // field:uid} {register:Target}
typ{field:doktype}
                  if.isTrue.numRows {
                    table = tt_content
                    select.pidInList.field = uid
                  }
                }
              }
            }
          }

          ACT < .NO
          ACT {
            wrapItemAndSub = <li class="intro-menu-act">|</li>
          }

          CUR < .NO
          CUR {
            doNotLinkIt = 1
            wrapItemAndSub = <li class="intro-menu-cur">|</li>
          }
        }
      }
      }