[TYPO3-UG Dutch] / achter URL - RealURL

Michiel Roos michiel at maxserv.nl
Mon Apr 16 10:55:12 CEST 2012

Dag Lotte,

Ik ken geen realUrl instelling waarmee dat is uit te schakelen. Wel een
optie om de slash toe te voegen als de gebruiker deze is vergeten in te
tikken in de URI.

Wat is de precieze motivatie voor het verwijderen?

De slash geeft aan dat het een 'map' is. Als je dat niet wilt, kun je de
notatie aanpassen en er .html extensie achter zetten. Zoek maar eens in
de realUrl manual naar 'defaultToHTMLsuffixOnPrev'.

Hier kun je meer lezen over de slash in URI's:
http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/04/to-slash-or-not-to-slash.html

--
Met vriendelijke groet / Warm regards,

Michiel Roos