[TYPO3-UG Dutch] tables verbergen in list view

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Thu Apr 5 16:22:19 CEST 2012

Hallo,

Ik heb een extensie met een aantal tables die puur informatie bevatten
die daar naar toe wordt geschreven vanuit een andere table.

Bepaalde users moeten er dus wel informatie naar weg kunnen schrijven,
maar de tables dienen niet direct zichtbaar te zijn in list view. Hoe
stel ik dat in?

2e aanvullende vraag: Hoe verberg ik een table in list view voor
bepaalde users. Ik dacht dat was in te stellen met mbv het rechten
systeem van TYPO3 maar als ik bij 'Tabellen (weergeven)' de tables
uitvink, en bij 'Tabellen (wijzigen)' ze aanvink (ze moeten wel records
kunnen aanmaken). Dan worden de alle tables getoond.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair