[TYPO3-UG Dutch] TypoScript vraagje

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Wed Apr 4 10:51:48 CEST 2012

hi Nico,

waarom schrijf je niet een php userfunc die de naam van de template
teruggeeft?
de pid kun je in de php opvangen met de tslib_div::_GP() functie

dus:
includeLibs.tx_seminars = fileadmin/.../user_seminars_userfuncs.php
plugin.tx_seminars.templateFile =
user_seminars_userfuncs->retrieveTemplateFileName();

en in de php:
require_once(PATH_tslib . 'class.tslib_pibase.php');
class user_seminars_userfuncs extends tslib_pibase
{
    public $prefixId = 'tx_seminars_pi1';

    // same as class name
    public $scriptRelPath = 'pi1/class.tx_seminars_pi1.php';

    // path to any file in pi1 for locallang
    public $extKey = 'seminars'; // The extension key.

    public function retrieveTemplateFileName($content = '', $conf = array())
    {
        $content = fileadmin/.../seminars_pi1.tmpl;
        return $content;
    }
}

of zou dat niet kunnen?