[TYPO3-UG Dutch] Jaarlijkse TYPO3 dag - Naam in stijl: TYPO3 congres!

Pim Broens broens at redkiwi.nl
Thu Sep 29 09:40:38 CEST 2011

Hoi Allen,

Door omstandigheden alweer lang geleden dat ik gepost heb op de mailinglist.
Maar het congres leek me een goed moment om me weer wat meer te mengen in de
TYPO3 community in nederland. Ik kan me vinden in alle uitspraken die gedaan
zijn, en heb me nog geen goede mening kunnen vormen over het geheel. Wel heb
ik de gebruikersdagen / congressen / bijeenkomsten van TYPO3 in de eerste
plaats erg gezellig gevonden. En ik denk dat dat ook belangrijk is voor de
community.

Inbreng van iedereen is wel een groot goed, en ik denk dat we daar ook zeker
rekening mee moeten houden. Maar laten we allen aanwezig zijn in Almere en
daar brainstormen over een technische bijeenkomst zoals door Ric wordt
geopperd?