[TYPO3-UG Dutch] BE usergroup die alleen een pagina kan hide of unhiden

W.S.M. Perquin [YniVerse] perquin at yniverse.nl
Wed Sep 21 09:27:57 CEST 2011

Beste Lijst,

Ik moet een usergroup aanmaken die alleen in staat is om een pagina hide of
unhide te zetten en meer niet.

Het maken van een Usergroup is het probleem niet. Daarna exclude ik alleen
de "page hide".

Probleem is dat wanneer je via "list" binnenkomt en "extende view" aanvinkt
je nog steeds edit buttons ziet. En dan kan ik de pagina nog steeds editen
(wel heel marginaal), maar ik kan bijvoorbeeld wel de pagina naam aanpassen
etc.

Hoe zorg ik er voor in bijvoorbeeld de TSconfig dat de betreffende gebruiker
alleen een pagina kan hide/unhide en meer niet.

W-P