[TYPO3-UG Dutch] Alle content elementen van een pagina statisch plaatsen

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Thu Sep 15 13:49:41 CEST 2011

Ik doe af en toe graag moeilijk, maar het levert af en toe wel nieuwe
flexibele methoden op.

Wat ik momenteel veel doe bij zijbalken (content containers) is er
statische content in zetten die automatisch overschreven word zodra je
er een artikel in plaatst.

Voordeel is dat je statische gegevens op de heel website hebt, maar de
mogelijkheid om bij enkele pagina's alternatieve inhoud te plaatsen.

vanmiddag gaat onze nieuwe website online www.zrgbv.nl, deze gebruikt
ook die methode.

Op 14-9-2011 16:16, Jacco van der Post schreef:
> Tsja als je qua mitsen en maaren geen list view wil, geen 1 koloms FCE
> kan of wil gebruiken, noch het kunnen / willen toepassen van enkele
> vaste contentelementen (die wel op een pagina mogen staan), dan zul je
> een userFunc moeten schrijven. Wel een mega flexibele footer dan, met
> zeer afwisselende content blijkbaar, ben bijna benieuwd :)
>
> grt Jacco

>>> lib.footercontainer.tables = tt_content