[TYPO3-UG Dutch] plugin selectie via BE

Herman Kremer herman.kremer at gmail.com
Tue Sep 6 10:14:27 CEST 2011

Jacco,

- Het toevoegen van wizicon class aan een extbase extension heeft
inderdaad als resultaat dat hij rechtsteeks zichtbaar is in de plugin
sectie.

- Het verwijderen van een plugin uit de lijst met TSconfig werkt niet!?
mod.wizards.newContentElement.wizardItems.plugins.show :=
removeFromList(powermail)

- Het toevoegen van een plugin met TSconfig lukt wel, maar dan zijn
alle andere verdwenen

mod.wizards.newContentElement.wizardItems.plugins.elements.powermail3 {
	icon = gfx/c_wiz/powermail_icon.gif
	title = Powermail3
	description = Formular mit erweiterten Funktionen
	tt_content_defValues {
		CType = powermail_pi1
	}
}
mod.wizards.newContentElement.wizardItems.plugins.show := addToList(powermail3)

Groeten,
Herman

Kremer Creatives - Creative for life
http://www.kremercreatives.nl/