[TYPO3-UG Dutch] Amerikaanse datum aanduiding in Powermail

Benjamin Serfhos serfhos at redkiwi.nl
Thu Sep 1 15:19:31 CEST 2011

Hey Martijn,

Sorry mijn eerste antwoord was niet goed.. Met hetvolgende typoscript heb ik
het opgelost:

lib.powermailjs.10.marks {
VALIDATOR_DATEINPUT_MONTH.data >
VALIDATOR_DATEINPUT_MONTH.value =
Januari,Februari,Maart,April,Mei,Juni,Juli,Augustus,September,Oktober,November,December
VALIDATOR_DATEINPUT_SHORTMONTH.data >
VALIDATOR_DATEINPUT_SHORTMONTH.value =
Jan,Feb,Maa,Apr,Mei,Jun,Jul,Aug,Sep,Okt,Nov,Dec
VALIDATOR_DATEINPUT_DAYS.data >
VALIDATOR_DATEINPUT_DAYS.value =
Zondag,Maandag,Dinsdag,Woensdag,Donderdag,Vrijdag,Zaterdag
VALIDATOR_DATEINPUT_SHORTDAYS.data >
VALIDATOR_DATEINPUT_SHORTDAYS.value = Zo,Ma,Di,Wo,Do,Vr,Za
VALIDATOR_DATEINPUT_FORMAT.data >
VALIDATOR_DATEINPUT_FORMAT.value = dd-mm-yyyy
}

# reload the powermailjs into the website
[userFunc =
user_powermailOnCurrentPage({$plugin.powermail.js.alwaysInclude})] &&
[userFunc = user_powermailCheckT3jquery(false)]
page.jsFooterInline.10 < lib.powermailjs
[global]

Met vriendelijke groet,

Benjamin Serfhos
--

Benjamin Serfhos - *TYPO3 Developer*
***
meer<http://www.redkiwi.nl/contact.html>
*
Check onze *site*: www.redkiwi.nl
Volg ons op* Twitter:* @redkiwiwebsites<http://www.twitter.com/redkiwiwebsites>
 & @benjamins <http://www.twitter.com/benjamins>
Feest mee op* Facebook:* http://www.facebook.com/redkiwiwebsites

Op 1 september 2011 12:30 schreef Martijn de Vries
<m.devries at mediamere.com>het volgende: