[TYPO3-UG Dutch] Amerikaanse datum aanduiding in Powermail

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Thu Sep 1 12:30:10 CEST 2011

Beste Daniel en Marijn,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie, maar ik was op
vakantie. Bedankt voor jullie antwoorden. Het heeft mij verder geholpen met
de formulieren.

Via de e-mail komt nu de juiste datum aanduiding binnen. Dit probleem is
opgelost door een aanpassing in de constants van de TYPO3 omgeving. Helaas
wordt de datum nog niet goed weergegeven op de website. Als je je
geboortedatum in de pop-up selecteert en het pop-up sluit staat de datum nog
in het Amerikaans. Heeft dit te maken met de instellingen van de pop-up?
Hebben jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt en graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 11 augustus 2011 15:37 schreef Marijn Depraetere <
marijn.depraetere at telenet.be> het volgende: