[TYPO3-UG Dutch] Kan niet meer inloggen in BE en Install Tool

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Fri Oct 21 22:44:00 CEST 2011

Hoi Gautam,

Bij het inlogscherm geeft hij gewoon de foutmelding als wanneer jeeen fout wachtwoord gebruikt:
Inloggen mislukt
Controleer de spelling van gebruikersnaam en wachtwoord, rekening houdend met hoofd- en kleine letters.

Bij de Install tool geeft hij geen enkele melding...

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon

Op 21 okt 2011, om 22:35 heeft Gautam Kok [Netcreators] het volgende geschreven: