[TYPO3-UG Dutch] Kan niet meer inloggen in BE en Install Tool

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Fri Oct 21 22:30:36 CEST 2011

Beste iedereen,

Bij een van mijn websites kan ik opeens niet meer inloggen in de Backend en ook de Install tool kom ik niet meer in.

Geen idee wat er aan de hand is maar ik heb laatst de extensie rm_addthis geïnstalleerd.
Dit leek in eerste instantie goed te werken maar het kan haast niet anders dan dat het hier mee te maken heeft.
Deze site draait al een ruim half jaar zonder problemen namelijk.

Heeft er iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik weer in de backend kom of hoe ik de extensie via een omweg kan verwijderen?

Ik kan helaas geen aanknopingspunt vinden, zit midden in een verhuizing en heb nog geen fatsoenlijk internet, kortom; chaos!

Iemand een idee?

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon