[TYPO3-UG Dutch] Standaard zoekformulier gebruiken

Martin van der Linden martin at elegantchaos.nl
Tue Oct 18 14:04:31 CEST 2011

Beste Mensen,

Ik wil graag één tak van de Typo3-tree van een website doorzoeken. Het
gaat om een aantal pagina's met een klein stukje tekst erop.

Op zich, zou het standaard zoekformulier perfect werken. Dan hoef ik
verder ook geen zoekextensies - zoals indexed search - te gebruiken.

Maar, ik krijg het niet voor elkaar om het standaardformulier vanaf één
bepaald startpunt te laten lopen.

Is dit uberhaubt mogelijk? Of wil ik weer eens iets wat niet kan?

gr,

Martin

Ps. Voor de rest van de site, gebruik ik Google Search. Dat werkt prima.
Deze nieuwe pagina's zijn verder echter niet zichtbaar in een menu ofzo.
En worden dus ook niet door google geindexeerd.