[TYPO3-UG Dutch] Jaarlijkse TYPO3 dag - Naam in stijl: TYPO3 congres!

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Thu Oct 13 15:58:52 CEST 2011

Hallo Pim en alle andere TYPO3-ers,

Je wordt op je wenken bediend. We hadden al een soort van Nerd-hoekje
bedacht onder de noemer "Garage". Dit gaan we nog wat meer oprekken.
In de examenruimte, die 's middags daarvoor wordt gebruikt, kunnen we de
hele morgen "de Nerd" uithangen.
Ik zeg het wat oneerbiedig. De bedoeling is dat mensen die TYPO3 in de
zak hebben, er mee kunnen spelen, er mee opstaan en er mee naar bed
gaan, en nog meer van dat soort uitdrukkingen die allemaal van
toepassing zijn op de TYPO3-goeroe, daar onderling en met andere
deelnemers aan het congres, over TYPO3 praten. Vragen oplossen (de
Garage) en ideeën uitwisselen.
In principe is iedereen die dat wil welkom voor het stellen en
beantwoorden van vragen.

Nou, als dat geen Nerd-hoekje is  . . .

We hebben de geluiden die hier en op Twitter klonken ter harte genomen
en de user-track nog meer technisch gehalte gegeven door Patrick Broens
(geen broer) uit te nodigen om FORM, DE nieuwe core-extensie van versie
4.6, te demonstreren. Ik heb dit kind van Patrick veelbelovend zien
opgroeien in zijn prille jeugd en me tijdens het opgroeien af en toe op
de hoogte gesteld van het reilen en zeilen tijdens de puberteit, maar nu
ik de volwassen versie zie kan ik niet anders zeggen dan dat het een
enorme verbetering is ten opzichte van de bestaande FORM en een
waardevolle aanwinst voor het hele CMS.

Ja, ja . . .  Patrick heeft ook al toegezegd.

Binnenkort meer . . .

Daniel